Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 19 augustus 2011

Laatste Staphorstdag 2011

De laatste Staphorstdag van dit jaar is weer achter de rug. Ik ben weer lekker op pad geweest en heb weer veel foto's gemaakt. Niet veel gekocht, want ik ben nog in mijn UWYH-periode en dat maakt toch dat ik eerst heel goed nadenk voordat ik iets koop. ;) Dus hier volgt mijn impressie van de Staphorstdag.
Een hele grote kinderrommelmarkt, braderie, muziek, een ballonnenman, draaiorgel, noem maar op, het was er. Gelukkig ook mijn lievelingskraam van Stegeman Rouveen. Wat moeilijk om daaraan voorbij te gaan zonder iets te kopen! Maar het is gelukt! Ik heb maar 20 cent uitgegeven, hoera!


Natuurlijk heb ik genoten van alle mooie Staphorster lapjes die te koop waren op de rommelmarkt, er waren zelfs paarse bij! Van de knotjes garen heeft mijn dochter wel flink ingeslagen, dat kan ook makkelijk voor maar €0,75 per knot! Ik zal proberen nog een foto hier op te krijgen. Het is op het ogenblik een probleem om foto's op Blogger te krijgen. Vandaar ook dat dit logje zo laat is.


Gelukkig, het duurde een poos, maar het is gelukt. Dit Disney Bambietje heb ik gekocht voor 20 cent, voor mijn verzameling. Bambi staat op een gehaakt kleedje, gemaakt van het net gekochte garen. Het heet Phildar Clapotis en het haakt prima. Alle andere foto's heb ik maar op dit Picasalinkje gezet. Voor de liefhebbers. ;)

2 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Prachtig, Gina! JAmmer dat ik niet kon.......
En heeeeeel knap dat je je zo goed aan je plan houdt!
Groetjes, Ria.

Christine zei

Oh wat heb je een bof gehad met die garen.
Zo een Staphorst dagje is zeker de moeite waard geweest zie ik wel.
Groetjes Chrissie

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.