Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 1 september 2011

Hoera hij is af!


Deze quilt met als werknaam Kaffekleed en met als nette naam Kaffequilt, is eindelijk af. Ooit begonnen om voor 8 september af te zijn. Tja, dat duurde toch nog een jaartje extra. ;) Het is een eenpersoonsquilt met voornamelijk Kaffe Fassett lapjes.



Hier nog even een closupje van het quiltwerk met de kleine plastic nopjes van de Micro-Stitch die er allemaal een voor een afgeknipt moesten worden. Een leuk werkje om buiten te doen, want het regende eindelijk niet meer!
Het fotograferen gaf nog wat moeilijkheden omdat de kat dacht dat ik de quilt speciaal voor hem had neergelegd. ;)
Het resultaat was dus een kat die er niet vanaf wilde.
Ook de achterkant werd door hem goedgekeurd, ik kon aan de quilt trekken wat ik wilde, zonder kat kwam er geen foto!
Hier staat de achterkant er toch iets duidelijker op.
En dit was nog een verrassinkje. Ik vond die naad ook al zo dik! ;) Maar de speld is er nu uit hoor! En manlief is blij met z'n verjaardagscadeau. :)

2 opmerkingen:

Corina zei

Oh heerlijke foto's Gina, en toch wel leuk 'm in het echt gezien te hebben toen je nog bezig was, kan ik me nog beter voorstellen hoe mooi ie is!

Anoniem zei

Wat is die prachtig!! I LOVE Kaffe Fassett kleurtjes en stofjes! Heb er zelf ook eentje van hem gemaakt: de Chintz (uit het boek). Kijk maar eens op mijn blog als je zin en tijd hebt!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.