Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 17 februari 2013

Ufo presentatie

 Donderdag a.s. is er een leuke dag georganiseerd door de Quiltwerkplaats.


UFO’s: van weesquilt tot weggeefquilt

in het Kulturhus Hasselo, Henry Woodstraat 62, 7588 CP Hengelo.
Om 10.30 uur vertelt Gina Beisterveld over haar ervaringen met UFO’s en wat je daar allemaal mee kunt doen.
Daarna komt om 11.30 uur Ingrid Mulder aan het woord over het project Jopie’s dromenquilt.
Tijdens de lunch van 12.30 – 13.30 uur kun je niet alleen wat eten, maar ook je UFO’s of losse blokken aanbieden op de UFO-ruilbeurs. Lever hiervoor je UFO of blok in aan het begin van de dag.
Na de lunch zal om 13.30 uur Coby Hoogeveen vertellen over de quilts die zij in opdracht van nabestaanden maakt van de kleding van een overleden dierbare.
Van 14.30 tot 15.30 uur is er ruimte voor Show & Tell. Je kunt hier je eigen (voormalige) UFO laten zien en het verhaal erbij delen met de aanwezigen.



Daarvoor ben ik dus de eerste spreker. Dat zal ik met veel plezier doen en ik hoop veel mensen te inspireren om hun eigen ufo's aan te pakken. Ik zal wat voorbeelden meenemen, maar niet deze top.





Die is dit jaar nog niet aan de beurt (oftewel, ik heb nog geen idee wat ik ermee moet). Misschien moet ik donderdag maar eens goed opletten. :)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met je presentatie en met opletten.

Pauline zei

Geweldig, wat een uitdaging om te doen! Ik wens je een heel prettige presentatie en een heel leuke dag.

Corina zei

Veel succes en plezier met je presentatie!

baukje zei

Wat een leuk idee en zet hem op hoor!!!!

christina zei

dit lijkt een interessante dag te worden. Ik ken een aantal van de spreeksters. Hengelo vind ik net even te ver, anders kwam ik luisteren

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.