Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 7 februari 2013

Wat te doen met overgebleven granny squares?


Deze granny vierkantjes kreeg ik van een vriendin die er een stelletje over had. Die prachtige veer was daarbij een bijzonder extraatje, waar ik erg blij mee was. Ik vind veren namelijk zulke mooie kunstwerkjes. :)


Van zes van deze granny vierkantjes plus een gequilte voering maakte ik een etui.


Zo is hij geworden. Met nog een strikje aan de rits. Gelukkig vond ze hem leuk. :) 


Met een bloem erop van de laatste granny square.


Leuke bloem hé. Ik zal binnenkort laten zien hoe ik zo'n bloem maak.
Dus geen overgebleven granny squares wegdoen! Je kunt er echt hele leuke dingen mee maken. :)

8 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een leuke ideetjes!!

Pauline zei

Dat is nog eens een leuk cadeautje en wat fijn dat die granny's die teveel waren zo goed gebruikt konden worden, het is een enige etui!

conny's quilts en creaties zei

Wat heb je dat mooi gemaakt, super.

baukje zei

Wat ben je toch creatief!

Anoniem zei

Goed geslaagd Gini en lekker snel af door aangeleverd materiaal.
Wat een prachtige veer. Van welke vogel zou dat zijn?

Corina zei

Wat leuk gedaan Gina!

Hobbyrita zei

Dat heb je leuk opgelost, proficiat! Zo'n leuk etui en met het laatste een mooie bloem, je ziet maar weer, niks weggooien, het kan altijd nog gebruikt worden....
Groetjes, rita.

Karin zei

En ik ben de gelukkig ontvanger van het etui. :) Zó leuk om mijn eigen gehaakte grannies waar ik niks meer mee kon, zo terug te ontvangen!
Dank je wel Gina!

@ Soyee: de veer is een veer uit de vleugel van een Blauwvoorhoofdamazone.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.