Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 27 januari 2014

Alles behalve appliqué :)


Behalve aan de Framed Flowers, werk ik natuurlijk ook nog aan wat andere dingen. Het aantal Porthole square vierkantjes, een gratis patroon van Ravelry, groeit gestaag. Dat zijn heel wat autoritjes en wachtkamertijden bijelkaar. 

Ondertussen heb ik ook nog wat dingen gekocht. Een wolwinder en een wolparaplu. Geweldige aanwinsten. Bij het eerste bolletje was ik zo gelukkig als een kind! Zodra ik tijd heb ga ik al mijn restjes opwinden als toverbollen. :)



Als clubcrea dit keer een shawl, de Wrapette. Ook een gratis patroon van Ravelry. Het lijkt nog nergens op want ik kan nog geen tijd vinden om daarmee verder te gaan. Maar het jaar duurt nog lang!

Maar nu ga ik toch eerst verder met de Framed Flowers appliqué blokken, want ik moet iedereen natuurlijk wel voor blijven! ;)

6 opmerkingen:

Frederika zei

Je blijft een veelzijdig mens. Wat weer een leuke dingen waar je mee bezig bent.
Groetjes Frederika

Elizabeth zei

Ja, het afwisselen is juist zo leuk! Ga je een deken maken van deze vierkantjes?
Je portie appliqué heb je natuurlijk al gehad, want jij bent waarschijnlijk al een heleboel quiltjes op ons voor!
Nou, je hebt wel wat bij me teweeg gebracht hoor met de Framed Flowers..., ik ben opeens helemaal hotel de botel van appliqué...!

Groetjes, Elizabeth

Marian zei

Leuk die gehaakte vierkantjes, kan je alle kanten mee op. Appliceren is leuk om te doen, had er nog niet veel ervaring mee, maar ik kan bijna niet wachten op het volgende patroontje, terwijl ik die van deze maand nog niet eens af heb (bloos). En die wolwinder met paraplu is geweldig, zo makkelijk om een mooie bol te maken.

Christine zei

Oh je hebt er al een boel zeg, wat ga je maken, toch niet dat vestje hoop ik.
Sorry hoor LOL
ik kijk uit naar je volgende framed flower, maar doe vooral kalm aan, ik ben nog niet eens op de helft van mijn blokje.
Knuffels Chrissie

Hobbyrita zei

Je hebt al heel veel tijd in de auto en in wachtkamers doorgebracht zo te zien aan het hoopje vierkantjes dat je al klaar hebt! Dit wordt een prachtig werkje! En je sjaal, ben heel benieuwd hoe die gaat worden...
Grtjes, rita.

Corina zei

zo heerlijk herkenbaar!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.