Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 7 augustus 2014

Derde staphorstdag 2014




Staphorstdag 2014 is weer voorbij. 











Wat was het weer gezellig en wat was het weer vlug voorbij!
Alleen de feesttent staat er nog een week èn er hangt nog een fiets van iemand na het feest van gisteravond. ;)




Heel gezellig met zoveel oude èn
nieuwe bekenden. :)







Met dit jaar ook een kraam met hele leuke wolletjes van Kreawool
Aardige mensen met heel veel mooie Opal sokkenwolletjes en.... Ice garens! Die wilde ik al een poosje in het echt bekijken i.p.v. alleen op internet. 
Ook hadden ze hele leuke hebbedingetjes, zoals een paarse toerenteller. Daar had ik er al eentje van, maar nu heb ik er dus twee! :D



  








Natuurlijk heb ik op de rommelmarkt gezocht naar nog wat Staphorster schorten. Voor mijn plannetjes had ik er toch echt nog wat van nodig. Gelukt! Ik zal ze allemaal wassen en daarna allemaal strijken en dan schrijf ik daar nog een keer een logje over.


 Als laatste nog wat fietsnetten die ik zag. Beide in de rouw, maar allebei schitterend om te zien!
Ik heb weer genoten en ga eerst maar met mijn nieuwe wolletjes aan de slag. Eens kijken of Ice garens net zo fijn werken als ze mooi zijn. :)




4 opmerkingen:

blauwruitje zei

Dat klinkt als een heerlijke dag. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten. Groetjes Sandra

Marije zei

Leuke foto's Gina. M'n (zwangere) zusje staat er ook mooi op. Groetjes

Hobbyrita zei

Mooie foto's en je hebt goeie aankopen gedaan alweer Ginni!
Grtjes, rita.

Pauline zei

Wat een feest aan foto's!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.