Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










vrijdag 10 oktober 2014

De tiende van de tiende oftewel ufodag in oktober


Eindelijk weer een update op de ufodag.
Ursulientje, troetelnaampje voor het patroon Ursula's Mosaïc, ooit gekocht bij Dorry van Quilt it & Dotty
Dit quiltje ben ik begonnen in 2010 en ik vond het toch onderhand tijd worden om het af te maken. :)
De bovenste foto is van de laatste update in 2012. De tijd vliegt!



Maar dit keer heb ik toch echt een serieuze update. Niet alleen is het middendeel helemaal gequilt, ook is er al een begin van de rand.


Deze quilt is bedoeld als lekker handwerkje, dus niks geen strakke patronen.
Alles is uit de losse hand gequilt, ook de cirkels. 


Nog een overzicht op de tafel van ons vakantieadresje. 
Het weer is nu echt wel heel anders. 
Maar met plezier zet ik steeds weer wat steekjes, al zijn ze niet allemaal even regelmatig, de boel komt zo wel af. 


Tien november is de volgende update. 
Ik hoop dan de rand en eigenlijk het hele quiltje af te hebben. 
Maar je weet het nooit, met al dat opruimen deze maand! ;)

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Deze UFO zal nog snel klaar zijn als je zo doorgaat! Zoveel werk dat je eraan gedaan hebt ondertussen en alles los uit de hand gequilt, echt heel mooi gedaan hoor! Benieuwd of je hem af krijgt tegen de volgende update.
Grtjes, rita.

blauwruitje zei

Je schiet al behoorlijk op. Ik heb ook heel wat UFO's rondvliegen hier.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.