Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










woensdag 10 december 2014

Laatste ufodag in 2014


Nèt niet gelukt om af te krijgen, deze ufo. Al hoop ik het dat het me dit jaar nog lukt zodat ik in januari met een nieuwe ufo kan gaan beginnen.
Alleen nog wat naadjes en alles in een lijst zien te krijgen, dat moet toch kunnen. 



Maar, alle zijkanten zijn geborduurd en gequilt. :)


Het zag er heel anders uit, met alleen de geappliceerde randen. 


Heel veel Franse knoopjes en heel veel borduur- en quiltsteekjes, maken het lijstje toch wel veel mooier. De kleuren zijn zoveel mogelijk hetzelfde als de prent en helemaal uit mijn voorraad Japanse lapjes. Hier smelt ik van. :)
Niet te geloven dat ik deze ufo ooit gestart ben in januari 2012 en wat fijn dat er zoiets als een ufodag bestaat. Zo werk ik tenminste ook nog eens aan oude projecten die ik de moeite waard vind.


3 opmerkingen:

Magela Montequin zei

Precioso trabajo!!!!!

Pauline zei

Wat een prachtig project is dit toch, en je maakt het ook zo fijntjes, de prent past prachtig bij het lijstje in wording. Lang leve Ufo update dag, zo komt er nog eens iets af!

Hobbyrita zei

Dit is weer een prachtige ufo als hij af zal zijn. Je hebt prachtige stofjes gekozen die perfect passen bij de prent en ook heel mooi gequilt.
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.