Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 5 maart 2015

Het voelt al als lente


Vandaag voelde het voor het eerst een beetje aan als lente. Een koude wind, dat nog wel. Maar de weerberichten klinken goed; de lente komt er echt aan! :)
De ooievaars bij mij in de buurt zijn weer op het nest en klepperen dat het een lieve lust is. 
Bij het wandelen zie ik konijntjes en haasjes in het veld.
O en de vogels, die doen al een poos of het lente is. 




Dus heb ik vanmiddag een middagje vrij genomen. 
Gisteren heb ik een sokje opgezet met een restje van dit wolletje.
Altijd weer een verrassing hoe zo'n sokje gaat uitzien met het kleurverloop van de Invicta Everest. 
Wel mooie kleurtjes.

Vanmiddag nog wat aan de Home Street gewerkt. Dat is die rol links onder op de foto. Ik laat de tiende wel zien hoe dat er nu uitziet.
Dan het sokje en ja, toen viel de Quiltnieuws in de bus. 
Samen met een kopje thee was dat een hele fijne middag. 
Morgen weer gewoon aan de slag. ;)



3 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Zo'n namiddag uw eigen ding doen is zalig hé. Genieten van uw hobby zonder meer. Leuke kleur voor sokken die wol van Invicta Everest. Ben wel reuze benieuwd naar de rest :-)
Fijn weekend, groetjes Tinne

Pauline zei

Wat een genoeglijke dag, heerlijk dat de ooievaars weer op het nest aan het scharrelen zijn zich voorbereidend op eieren. Ik hoop dat het mooie weer doorzet, daar zijn we wel aan toe. Wat een enige sok heb je van je pennen laten glijden, heerlijke kleur, prachtig breipatroontje. Fijn weekend!

Marian zei

Gezellig zo'n middagje tussendoor, mooie sokken en schitterende kleur. Vind het nu ook zo leuk buiten, al die beestjes die druk zijn met nestjes bouwen en takjes verzamelen, heerlijk om te zien.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.