Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 10 augustus 2015

Alweer ufodag!



Bijna te laat, maar toch nog op de tiende, mijn ufo update. 
Op de bovenste foto is Home street te zien met daarbij de plannen wat er nu moet gaan gebeuren, beestjes en bloemetjes die geappliceerd en geborduurd gaan worden. Wordt leuk!

Op de onderste foto mijn naaimachine ufo. Ik kan nu beginnen met het volmaken van het 1.35 m vierkant. Dat gaat langzaam, maar het gaat wel vooruit. 

Over een maand weer een update!




5 opmerkingen:

Marian zei

Ik vind je huisjes en bomen zo heel erg leuk worden, de naaimachine ufo ook, maar ik val toch meer voor de huisjes, meer handwerk en dat vind ik zelf het leukst om te doen.

Tinneshobbyworld zei

Wat maak je toch schitterende creaties. Ben enorm fan van de huisjes en bomen. Echt heel knap hoor ! Je hebt gouden handen !

Lieve groetjes, Tinne

blauwruitje zei

Zo leuk die ufo's. En van je straatje ben ik helemaal fan. Bij mij moet altijd alles iets voorstellen en dat doet jouw straatje zeker. Tot volgende maand. Groetjes Sandra

nelleke markesteijn zei

Goed bezig Gina!!! En grappig zoals we allemaal verschillen; mij spreekt juist je naaimachine ufo het meest aan. Leuk hoe je dat steeds verder uitwerkt!!

baukje zei

Je straatje is echt zo leuk. Ik had computerproblemen is nu opgelost,vandaar weinig reakties van mij. Met mijn ecobundel lapjes ga ik eerst eens een kussen maken voor mezelf en dan verder zien. Leuk he dat verven, weer iets heel anders. Jij kunt dat wel waarderen,jij kiest ook niet altijd de gebaande paden!!!!!!!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.