Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










dinsdag 8 december 2015

Wel twéé voorjaarsquilts in de maak!


Restjesverwerking blijf ik leuk vinden. Dus toen ik die bak met restjes over had van de quilt die we nu Lente-uitbarsting noemen, heb ik daar weer een leuke top van gemaakt.
Eerst met het idee dat het voor de achterkant werd, maar daar was het toch te hobbelig voor. Hoe zou je dat ooit kunnen quilten!











Maar het leek me leuk om dit als deurgordijn te gaan maken in mijn werkkamer.
Voor het quilten daarvan heb ik ook al ideeën. Maar, eerst de Lente-uitbarsting afmaken. :)


Van andere restjes turquoise heb ik weer een andere achterkant gemaakt. Was even passen en meten om er een vierkant van te maken, maar het lukte.


Gisteravond lekker rustig zitten dubbelen en nu ligt hij klaar om te worden gequilt.
Daar heb ik zin in, dus het zal vast niet lang duren tot ik begin. :)



2 opmerkingen:

nelleke markesteijn zei

Leuke naam is het geworden Gina!! En ik ben heel benieuwd hoe het gequilte resultaat er uit gaat zien. Veel plezier daarmee vanavond en ev. volgende avonden :-).
Groetjes, Nelleke

Pauline zei

Een fantastisch spetterende ideeën en uitvoeringen daarvan heb jij, ik word alleen al blij van het kijken naar de foto's, ik kan me voorstellen dat jij helemaal hyper van zoveel kleurengeluk wordt. Ik vind dat je kunst maakt, mijn complimenten.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.