Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zondag 26 juni 2016

TT op zondag, voor mij een quiltdag.


Zoals onze Axel het voordoet, echt gaperig weer. Zon en regen met het constante geluid van al die motoren die naar de TT willen en straks weer allemaal teruggaan.
Maar, dat maakt wel dat ik flink kan opschieten met quilten!

Ik had erop gerekend dat ik de tiende het middendeel gequilt zou hebben. Maar, met dit weer ben ik zelfs al aan de buitenste rand begonnen.
Op ufodag laat ik het wel zien. :)



Dan hier nog de door mij gekochte zwembadtegels om mijn breiwerk op te blocken. De blauwe zijn dus de nieuwe, de grijze had ik al. Niet alleen zijn die oude groter, ze zijn ook dikker. Dus ik denk dat ik die blauwe maar als reserve hou. ;)


Tijdens de dikke hoosbuien vorige week, heb ik de Victorian Puzzle gedubbeld. Hij lag al op tafel, klaar om te gaan rijgen, maar ja, het werd weer mooi weer. Dus zat ik buiten aan de QuiltClubQuilt te quilten.
Zoals je kunt zien, had ik nog net genoeg vulling. Hij is niet citroengeel hoor, dat komt door het lamplicht, zo donker was het. ;)
Na een poos niet dubbelen, kijk ik altijd eerst nog even bij de tutorial van de lattenmethode
Ben blij dat ik die toen nog van mijn oude blog geplukt heb voordat Weblog ermee ophield. Zo kan ik mooi nog even checken. 

Met nog een foto van hoe heerlijk relaxt Boefie naast mij ligt als ik buiten aan het quilten ben. Hij lijkt zo lief als hij slaapt. :)


Bij Staphorst is het altijd leuk om naar de motoren te kijken die terugkomen van de TT.. Veel motorrijders zwaaien of knipperen met de lichten. Heel gezellig, zo op een viaduct. :)

Gelukkig was ik net voor de bui weer binnen. Dus geen foto van motorrijders in een hoosbui.
Ik hoop maar dat ze allemaal weer veilig thuis komen.


4 opmerkingen:

Tinneshobbyworld zei

Prachtige quilten.Vooral die met het bolletjesmotief vind ik toppie. Wat ligt Boefie er weer lui-lekker bij :-)) Een echte genieter. Heb tot vorig jaar zelf gereden met moto en vond dat super leuk. Nu staat deze op stal ... voorgoed.

Fijne week, lieve groetjes Tinne

Hobbyrita zei

Waar een tt al niet goed voor is ;-) ook ik vind het heerlijk om te handwerken als er voetbal of wielrennen op tv is. Je quilt zal zo in no time af zijn en hij zal vast prachtig zijn, maar ook je opgenomen breiwerk hieronder ziet er weer heel mooi uit, mooi kleurtje ook.
Grtjes, rita.

fanca zei

prachtige rode quilt ginny

blauwruitje zei

Ik was even een poosje niet in blogland en heb dus weer van alles gemist. Ik ben heel erg benieuwd naar je Quiltclubquilt. De kleurtjes spreken mij erg aan. En ik geloof dat jullie een juiste naam voor jullie boef gekozen hebben. :). Groetjes Sandra

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.