Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










donderdag 4 augustus 2016

Bloemige La Passacaglia rozet 1


Ondanks al mijn beloftes, is het toch de Passacaglia waar ik aan wilde werken. 
Echt, het was geen grapje toen ik zei dat ik verslaafd was!


De rand met de spinnetjes ging vlotter dan verwacht, op af en toe een foutje na. ;) 
Dus toen wilde ik ze ook meer even aan de rand naaien natuurlijk!


Het zijn steeds vaste punten die aan elkaar genaaid moeten worden en dankzij de malletjes past het allemaal perfect en werd het een mooie krans. 



Toch maakte ik mij zorgen dat het misschien te hobbelig was en dus niet goed!
Maar nadat alle kartonnetjes eruit gewipt waren en de boel gestreken, zag het er prima uit. 
Pfew!





Rozet 1 is af en hangt aan mijn designwall. Tja en daar loop ik dus steeds langs. 
Wat er van mijn goede voornemens voor mijn andere werk overblijft??
Tja, we zullen zien. ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.