Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










maandag 28 augustus 2017

Lezing over kleur door Kaffe Fassett

 



Vandaag was het zover. De lezing over kleur door Kaffe Fassett.
Het was leuk!
K.Fassett is een goede verteller, net als Brandon Mably, er werd veel gelachen.


Natuurlijk komen de mensen die dichtbij wonen het laatst en kon ik achteraan nog een plaatsje vinden. 






Na het verhaal over zijn kleurrijk leven werden er nog wat kleurrijke quilts geshowd. Waarbij de mouw van Brandons shirt perfect bij deze quilt past. :) 


 Maar zo af en toe zagen we ook zijn gezicht.



Na afloop konden we nog rustig blijven zitten en genieten van de quilts die hingen en op tafel lagen. 




Om daarna toch ook maar even naar Quiltpalace te gaan om de nieuwste aanschaf te laten signeren.
Voor deze ene keer kwam ik ook zelf op de foto. Ik was dus in het paars, zie allereerste foto. ;)

Heerlijk inspirerend!


4 opmerkingen:

Pauline zei

Heb je ook nog iets opgestoken van de heren?

Quilting Moesje zei

Ik ontdek ( nu pas) je blog !
Ziet er zoals ik nu zie al gezellig(en kleurrijk) uit :o))
Groetjes,
Simone

quiltmarjanneke zei

Wat een heerlijke ervaring!

Hobbyrita zei

Mijn vriendin ging er ook ooit naartoe en vond het ook zo interessant en leerrijk. Dit was vast en zeker de moeite, je staat mooi op de foto!!
Grtjes, rita.

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.