Hallo, welkom op mijn weblog! Hier laat ik zien waar ik mee bezig ben. Laat het je inspireren!










zaterdag 13 oktober 2012

Véél te laat! :)

Ufo-dag is allang voorbij! Maar hier is alsnog mijn ufo:


De top is af! Het kostte wat moeite, want ik kon geen goede achtergrondstof vinden in mijn voorraad. Steeds weer de Color Crystals erop, nee dat was het toch weer niet. Tot ik deze nopjes vond.De lap is groot genoeg en de kleuren blijven er sprankelend bij. Door al dat uitproberen, kwam ik op het idee om de crystals te appliceren i.p.v. er met patchwork driehoeken een geheel van te maken.
Met hier de eerste geappliceerde crystals. Mooi hè, dat licht erdoor! Daar is de stof achter weggeknipt. Voor nu ben ik tevreden. In 2013 wil ik dan mijn Color Crystals afmaken.









Want, ik wil een andere ufo dit jaar echt nog afmaken. De Pythagoras Lute namelijk. Weer paperpiecen, daar word ik niet bepaald blij van. Maar omdat 2012 mijn ufo-afmaak-jaar is, wil dit jaar zoveel mogelijk ufo's afmaken en dus ga ik ervoor! De Pythagoras Lute moet en zal dit jaar nog aan de muur hangen, gequilt en wel! Heb ik toch nog een kerstquilt. ;)

3 opmerkingen:

Corina zei

Goed van je Gina, bijzonder effect zo met die crystals. sterkte met je Lute!

Pauline zei

Heerlijk om ons te kunnen verheugen op je Crystals volgend jaar en dan heb je voor dit jaar nog zo'n heerlijkheid op het plan staan, veel succes met je prachtige Lute!

Karin zei

Je crystals zijn prachtig. Wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt. Zet 'm op met de Lute! Het gaat je vast lukken!!

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.